Všeobecné obchodní podmínky
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky („Obchodní podmínky") upravují práva a povinnosti mezi klientem („Klient") a společností Victus terapie, s.r.o., se sídlem Radniční 34, 547 01 Náchod, IČ: 21131210, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou C 52329 („Poskytovatel“), při poskytování terapeutických služeb („Služby“).
1.2 Tyto Obchodní podmínky jsou závazné, nebylo-li písemně dohodnuto jinak.
2. SMLUVNÍ VZTAH
2.1 Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky („Objednávka“) Poskytovatelem, a to v písemné, elektronické nebo telefonické podobě. Poskytovatel je povinen poskytnout objednané Služby a Klient je povinen zaplatit sjednanou cenu.
2.2 Objednávka obsahuje označení Služby, rozsah, termín konání konzultace a cenu.
2.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku Klienta, pokud v minulosti neplnil své závazky nebo má pochybnosti o vážnosti zájmu Klienta o čerpání Služeb.
2.4 Poskytované terapeutické Služby nejsou zdravotními službami podle zákona č. 372/2011 Sb.
3. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB A SOUČINNOST KLIENTA
3.1 Poskytovatel poskytuje Služby odborně a s maximální péčí.
3.2 Klient je povinen spolupracovat při poskytování Služeb, zejména se dostavit na sjednané konzultace a dodržovat doporučení Poskytovatele.
4. ZRUŠENÍ A ZMĚNA TERMÍNU KONZULTACE
4.1 Klient je oprávněn zrušit či změnit termín objednané konzultace nejpozději 24 hodin před jejím sjednaným začátkem.
4.2 Pokud Klient nezruší nebo nezmění termín konzultace včas podle čl. 4.1 a na sjednanou konzultaci se nedostaví, je Poskytovatel oprávněn účtovat Klientovi 100 % ceny zmařené konzultace.
5. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
5.1 Ceny Služeb jsou stanoveny ceníkem Poskytovatele platným v době objednání Služby, případně individuálně sjednanou cenou v objednávce.
5.2 Cena je splatná nejpozději v den poskytnutí Služby, není-li sjednáno jinak. Platbu je možné provést hotově, platební kartou.
6. ODPOVĚDNOST POSKYTOVATELE
6.1 Poskytovatel neodpovídá za nedosažení očekávaného výsledku Služeb, který závisí na individuálních faktorech Klienta.
7. REKLAMACE
7.1 Klient je oprávněn reklamovat poskytnuté Služby bezprostředně po jejich skončení, nejpozději však do 7 dnů ode dne jejich poskytnutí. Poskytovatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1 Poskytovatel chrání osobní údaje Klienta v souladu s platnými právními předpisy.
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9.1 Veškerá písemná sdělení a oznámení mezi stranami budou doručována na kontaktní adresy uvedené v objednávce.
9.2 Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.
V Náchodě, dne 28. února 2025
Victus terapie, s.r.o.